3FN

Stor billboard

Lev i sus og dus og udvikl reklameartikler

cas2

Mange tror af en eller anden grund at folk i dag udelukkende bruger penge på digital markedsføring. Rigtig mange er sikre på, at det eneste som folk forsøger er at sælge ting online. Det er dog ikke altid tilfældet. For overraskende nok er det stadig den dag i dag meget udbredt med fysiske reklameartikler. De butikker der producerer disse ting har ikke som sådan oplevet en nedgang i deres salg. Det er et tegn på, at det stadig er en måde som vi bliver påvirket på i vores hverdag. At komme ud og sætte sig på en sædebeskytter med et navn på et firma kan gøre, at vi husker firmaet. Og mere skal der åbenbart ikke til før man er tilfreds og får købt noget mere end man ellers ville.

Vejnet

Al reklame er god reklame

Det er vist de fleste der er klar over, at man i mediebranchen ikke mener, at der er noget, som hedder dårlig reklame. Det er i mange tilfælde rigtigt, men alt har dog en grænse. Nogle af de firmaer, som er meget interesserede i reklameartikler er a-kasser. Der er også stor konkurrence på markedet, hvorfor det er meget naturligt. Jo flere der er om kunderne, jo mere må man forsøge at skille sig ud. Og her forsøger A-kasser at få fat i de unge. Man bør melde sig i A-kasse under studiet. Det gør nemlig, at man kan være sikker på at få dagpenge når man går ud fra studiet. Hvis man først melder sig ind senere kan man ikke få dagpenge. Der er mange A-kasser der står i kø for at fortælle de unge studerende, at det er vigtig, at de melder sig ind i en a-kasse. Det er nemlig med til at gøre, at de er sikret at få løn efter endt uddannelse

Aviser

Sjove reklameartikler huskes bedst

At lave helt almindelige og standard reklameartikler er ikke altid så effektivt. Folk glemmer dem hurtigt og så er det spildte penge. Hvis man virkeligt ønsker at skille sig ud skal man få fat i nogle reklameartikler, som er meget specielle og som er specifikke for det man sælger. Det kan blandt andet være USB-stik formet på en helt særlig måde.

Man kan specialisere sig i at lave denne form for reklameartikler, som kræver lidt ekstra ideer. Det vil sige, at produktionen af disse ting for det meste ikke er så dyre. Det er mere i udviklingsfasen, at man skal lægge nogle flere penge. Men disse penge for lignende reklameartikler vil ofte være godt givet ud. For så kan man være sikker på, at man bliver husket og ikke bare glemt, som alle de andre der havde nogle almindelige bolcher og almindelige kuglepenne.